Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
14 jun, 16:22 1 kommentar
Hej föräldrar!
Med anledning av det regniga och kalla vädret kommer vi att korta ner dagens träning. Vi vill ändå samlas en stund efter teambuildningen – både för att skapa kontinuitet och ge barnen möjlighet att röra på sig och ha roligt tillsammans. Det blir ett kortare och lättsamt pass, vi planerat att hålla på i ca 30-45 min beroende på väder och vind.
Se gärna till att barnen kommer klädda efter väder. Vi ser fram emot att träffa dem och få en bra stund tillsammans trots förutsättningarna. 💪🌧️
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Cecilia Petzäll 14 jun, 16:24
Klokt beslut 🙏