Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
15 jun, 13:12 0 kommentarer
Vi har så många som är förkylda och skadade dem här veckan, så vi ställer in matchen mot Pif på onsdag, men eftersom det är ett Piteålag så borde det ju gå att hitta en ny tid för den matchen senare i sommar.
Vi hade missat att P-11 har match ikväll på vår ordinarie träningstid/plan, så vi kör träning idag kl 17.00-18.30 istället.
//Tränarna
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer