Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Igår, 11:56 1 kommentar
Vi, eller närmare bestämt Andreas, kläckte idéen att förutom den Snapchatgrupp som vi har med tjejerna även borde ha en gruppchatt för föräldrar nu när PSG och Gothia närmar sig. Vi har valt att prova göra en grupp i WhatsApp, vi tänker att chatten kan vara bra om vi vill delge varandra någonting, speciellt under Gothia.
Jag har skapat en grupp i WhatsApp som heter "Föräldrar SAIK F-11". Jag vill inte tvinga någon att gå med, men ni får gärna gå med, följ i sådana fall nedanstående länk:
Jag har aldrig skapat en sådan här grupp, så det är bara ni hör av er, eller kommenterar denna nyhet, om det är något som strular.
Kul, nu har vi PSG och Gothia att se fram emot!
//Nisse
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Michaela Igår, 11:59
👍👍