Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Igår, 20:55 0 kommentarer
Hej, för att stärka lagkassan innan vi åker till Göteborg kör vi ett fikalotteri.
Vi gör som tidigare, man väljer själv om man vill sälja lotter eller om man vill betala in summan på lagkontot.
För de som väljer att sälja lotter gäller följande:
Ni säljer lotter med nummer 1-20 för 25kr/st. Ni ansvarar själva över hur ni dokumenterar ert lotteri. Den 3:e Juli dras vinnarnummret. Endast ett nummer vinner.
Man ansvarar själv för att baka och dela ut vinsten till vinnaren. Priset skall vara en långpannekaka eller motsvarande.
Pengarna(500kr) för lotteriet ska sättas in på lagkontot senast den 3:e juli, tänk på att märka inbetalningen med spelarens namn.
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer