Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
15 jun, 20:56 0 kommentarer
Hej!
Flickor 2011 behöver två utespelare som följer med dem till Gothia mellan söndag 12/7-måndag 20/7. Man reser ned med laget med buss och tåg. Allt är betalt såsom boende, mat resa. Så frågan är om vi har någon som vill och kan åka med dem dessa datum.
Då detta måste hanteras ganska snabbt så önskar vi att en intresseanmälan skickas som sms till Ann på telefon: 070-6920717 senast i morgon kväll kl 19.00. Sen kommer F-2011 tränare välja ut de spelare de önskar utifrån de positioner som behöver fyllas upp.
//Tränarna
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer