Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
16 jun, 10:30 5 kommentarer
F2012 har kioskpass vecka 27 och vecka 32. För att underlätta för allas planering så publicerar vi redan nu ett preliminärt schema med kioskpass. Det kan tillkomma eller försvinna något pass beroende på matcherna. Dessutom finns det två matcher som är utlagda på en dag men som inte har fått någon tid. Vi har lagt ut bemanning preliminärt för dessa pass men det är ju osäkert om och när dom blir. Vi kommer att uppdatera nyheten löpande om det tillkommer matcher. Då gör vi det genom att skapa en ny nyhet som heter Uppdaterade kioskpass så får ni ut ett mail.
Vi fixar tag och kassaskrin till första passet sedan lämnar man vidare detta till nästa par efter avslutat pass. På föräldramötet kom det önskemål om att det är bättre med färre och längre pass än flera olika pass. Vi har försökt tillgodose detta samt att man har pass antingen vecka 27 eller 32. Om man inte kan den tid man har blivit tilldelad så ansvarar man själv för att byta med någon.
Den som är står först på respektive pass ansvarar för att baka en långpanna och den som står som andra namn ansvarar för att baka chokladbollar och ta med en liter mjölk. Meddela gärna de som har passet efter er om hur mycket fikabröd som finns så vi inte bakar mer än vad som behövs.
Här finns en instruktion för kiosken:
https://www.svenskalag.se/saik-fotboll-ungdom/sida/23230/kiosk
Starttiden är 30 min före matchstart och sluttiden är uppskattad, men när det börjar lugna ner sig efter spelad match så kan ni stänga kiosken.
|
Vecka 27 |
Start |
Slut |
Långpanna |
Chokladbollar |
|
Måndag 29/6 |
19:00 |
21:30 |
Tove |
Vera |
|
Torsdag 2/7 |
19:30 |
21:30 |
Vera |
Vilma |
|
Lördag 4/7 |
13:30 |
16:00 |
Vilma |
Alice |
|
Vecka 32 |
Start |
Slut |
Långpanna |
Chokladbollar |
|
Tisdag 4/8 |
Ej tidsatt |
Ej tidsatt |
Amanda |
Edit |
|
Onsdag 5/8 |
Ej tidsatt |
Ej tidsatt |
Eija |
Elvira |
|
Torsdag 6/8 |
17:30 |
19:30 |
Greta |
Hanna |
|
Lördag 8/8 |
09:30 |
12:00 |
Klara |
Molly |
|
Lördag 8/8 |
12:00 |
14:30 |
Selma |
Stina |
|
Lördag 8/8 |
14:30 |
17:00 |
Selma |
Stina |
|
Söndag 9/8 |
11:30 |
14:00 |
Alma |
Ronja |
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Joakim 16 jun, 11:06
Menar du tisdag den 7/7 för oss Magnus? Tar gärna då eftersom vi reser bort onsdagmorgon den 8/7
Magnus Nilsson 16 jun, 11:18
Borde vara torsdag 2/7 iom att det är v27
Joakim 16 jun, 11:19
Mm tänkte oxå på det, men måste ju vara säker innan jag försöker byta
Magnus Blomberg 16 jun, 11:49
justerat
Joakim Gustafsson 16 jun, 11:57
🤟🤟🤟