Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
22 jun, 08:18 2 kommentarer
Hej!
På onsdag har vi träning mellan 17.00–18.30. Vi avslutar träningen en halvtimme tidigare, alltså kl. 18.00, och går därefter tillsammans till klubblokalen för att pyssla skyltar inför fredagens parad.
Det kommer att finnas några kartonger, pennor och annat pysselmaterial på plats. Om ni har möjlighet får ni gärna skära ut egna kartonger hemma och skicka med tjejerna. Har ni pysselmaterial som redan ligger hemma och kan komma till användning får ni gärna skicka med det också 😊
Vi har klubblokalen till kl. 20.00, så ni hämtar barnen där.
Nu laddar vi upp tillsammans, både med pyssel och pepp, inför helgens cup! Det ska bli så roligt att se tjejerna spela och ha kul tillsammans!
/Tränarna
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Therese Öström 22 jun, 11:46
Men åh vad roligt!!
Sara Kellgren 22 jun, 17:43
Så roligt för tjejerna! 😊