Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
8 jun, 09:59 0 kommentarer
Hej.
som dom flesta av er är medvetna om så har vi endast två anmälda tjejer till att vara bollflickor på söndag den 14 juni.
Vi behöver minst 6st. Men det kan vara fler. Tjejerna kan få stå två och två om dom vill och känner sig säkrare på så sätt. I pausen kommer dom få något gott från kiosken också.
Meddela här i kommentarer snarast om era tjejer kan tänka sig ställa upp för SAIK och göra detta.
Tack.
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies