Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Idag, 10:48 0 kommentarer
Hej! Vi ber om ursäkt för sen ändring men hoppas alla kan komma ändå, nu på torsdag 25/6 kör vi träning mellan 17-18 ist för 18,30!
Efter träningen bjuder vi grabbarna på pizza, vi äter tillsammans och hänger en stund och peppar varandra inför psg!
Ny kallelse kommer och svara om erat barn har nån allergi!
Mvh/tränarna
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer