Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
25 jun, 22:52 0 kommentarer
Imorgon är det invigning med den tillhörande paraden! Vore kul om så många som möjligt har möjlighet att komma och vara med! Ta gärna på er saik kläder.
Vi samlas 19,30 vid skateparken tillsammans med p2015 sedan går vi gemensamt in på grusplan och ansluter till de andra saik lagen så vi kan gå tillsammans som ett härligt, sammanhållet SAIK-tåg! 💙🤍
Nu laddar vi för en fantastisk helg fylld av fotbollsglädje, gemenskap och massor av härliga minnen!
HEJA SAIK! 💙⚽🙌
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer