Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
17 aug 2025 1 kommentar
En stor eloge till grabbarna igår, många matcher och till slut kom regn och rusk också.
Trots 1 avbytare per lag så kämpade dom på.
Vårt tält fick också ge sig till känna och göra stor nytta.
Tack till föräldrar som med logistik också kunde hjälpa till och köra/hejja på våra barn.
Från hela laget och tränargruppen så tackar vi Nelab och Markel Jonsson för sponsring av cupen.
TACK!
Vecka som ser ut.
Måndag: Träning för halva laget 17:00-18:30
Andra gruppen har match på Heden IP efter vår träning 18:30.
Stanna och hejja om ni har möjlighet.
Tisdag: Träning 1830-2000
Onsdag: Svenska Cupen. Match på LF Arena. Samling 17:30 utanför där, så går vi gemensamt dit. Jag, Robert, Peter, och Anton, kommer vara där.
Man får själv ansvara så att barnen har med sig kläder, mobil etc.
Torsdag; Bortamatch på Björklunda IP där vi möter Öjebyn 18:00.
Träning för andra laget 1700-1830.
Helgen är spelfri.
Blikk på Lördag för dom som vill komma och titta på andra SAIK lag.
Med vänlig hälsning, Kajsa
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Hannah Degerman 17 aug 2025
Instämmer! Suverän insats av barn, ledare och föräldrar. Vilken grej att vi nu har ett eget tält! Det uppskattas till tusen. 👏